He trobat al llit el meu nòvio amb una altre
Hola!
Fins ara estava sortint amb un noi que ens portàvem 2 anys. Anem tots anem tots al mateix institut ja que el poble és petit.
La qüestió és que estàvem tots molt feliços fins que fa una setmana el trobava molt estrany. El vaig convidar a casa i li vaig dir que sortia a buscar el pa.
Hi havia molta cua i vaig trigar una estona. Vaig arribar a casa i no hi era. Vale, el truco i em diu que al cap d'una hora vagi a casa seu. Passen 3 quarts d'hora i vaig a casa seu. Obro la porta de la seva habitació i el trobo al llit fen-ho amb una altre.
Començo a plorar desesperadament i em diu que me'n vagi que necessita espai.
Ajuda siusplau! És urgent! Perquè jo l'estimo, ja feia 4 anys que sortíem junts i això m'ha vingut de nou i estic rebentada perquè estàvem molt units.
Anissa Ouali

Hola Xati!
La situació que ens descrius és molt dura i desagradable, ja que trobar-se a la persona que estimes amb un altre fa molt de mal. El xoc ha sigut fort sobretot per com ha anat la situació!
Sembla que ell s'ha distanciat, no sabem els motius, això és cosa seva, però no també cal que pensis en el que tu necessites ara.
No és una decisió que hagis pres tu, però hauràs de ser molt forta (sabem que ho aconseguiràs), i buscar tu també el teu espai. Intenta mantenir certa distància amb ell (és difícil, ja que aneu al mateix institut), distància virtual (no estiguis mirant el seu facebook o la connexió tota l'estona), intenta distreure, fer coses amb les amigues i dóna't una mica de temps!
Per molt que l'estimis recorda que el més important ets tu!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali