Ferides i pèls encarnats a la zona púbica
Hola, m'agradaria ser anonima.
Us comento el meu problema perque em fa vergonya dir-ho els meus pares pero necesito una solució immediata.
Jo em depilo la pelvis amb cutxilla, però despres em surten una mena de granets i pèls encarnats que encara que mels tregui la ferida no es cura. Quines cures hauria de seguir perquè marxin les ferides i no em surtin pèls encarnats? Es molt antiestetic i no m'agrada gens. Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Anònima!
Quan depilem zones tan sensibles com les parts íntimes, aquesta part s'irrita i poden passar coses com els granets o pèls encarnats que descrius (que no et faci vergonya parlar-ho amb els pares), i moltes vegades la mateixa pell té tendència a què passi això.
L'ideal és hidratar molt bé aquesta zona després de la depilació així no sortiran tantes ferides, i potser valorar altres tipus de depilació (com per exemple la cera) perquè no surtin més pels encarnats o ferides.
També visita un centre d'estètica perquè et puguin recomanar i orientar alguna cosa que t'ajudi que no surtin més ferides.
Esprem que les pistes t'ajudin! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali