Es pot fer que la regla et vingui avans o després?
Hola,
Tinc la regla des de fa cosa d'un any i mig, i encara no em ve regularment, potser aquest més em ve el dia 15 i el més que ve em ve el dia 30. Les meves amigues diuen que es normal, però no és aquest el meu dubte, sinó si es pot fer perque et vingui avans. D'aquí a dues setmanes vaig a caldea amb l'Esplai, i si em pilla allà serà un horror.
Hi ha algun mètode per avançar-la?
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Ann💜!!
Com t'han dit les teves amigues, la menstruació irregular és molt comú, sobretot els primers anys i necessitarà els seus anys per agafar el seu cicle. Com veus és un procès que necessita temps i no hi ha remeis màgics per fer-la venir abans o endarrerir-la. És cert que l'angoixa, canvis bruscs d'hàbits o alimentaris... poden fer que la menstruació s'endarrereixi, però no són situacions saludables ni desitjables.
No t'atabalis pensant que serà un horror, sabem que és una situació que pot provocar incomoditat, però no saps si vindrà llavore'ns. Per quan vas a la piscina o, com en el teu cas, a caldea, pots utilitzar un tampó, en el cas que vingues.
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali