Molta por () ()
Hola,
Primer de tot gràcies per ajuda a tants adolescents a resoldre els seus dubtes, un peto!
Crec que tinc un problema, potser d'autoestima o no ho se de que, veureu, tinc un novio desde fa temps tot i que per el mig em va deixar, i ara em tornat, la cosa esque moltes vegades no ser que pensa, tinc molta por de perdre'l o de que em torni a deixar. Que puc fer? No vull parlar-ho amb ell per si s'enfada o alguna cosa, moltes vegades em callo el que penso per no discutir, i després es ell que moltes vegades em tira en cara coses del meu passat, moltes amigues diuen que te el meu poder emocional; a vegades em deixa de parlar o es borde per tonteries, i la cosa es que ell s'enfada amb mi pero no jo puc fer-ho amb ell per por de que s'enfadi o em deixi.
Que faig?
Un petó,
gràcies
Anissa Ouali

Hola Annetaa!!
Com tu has dit, sembla que estàs cuidant poquet de la teva autoestima. Una pregunta, perquè vols tenir parella? Que et fa estar amb ell? Pel que ens descrius, sembla que en comptes d'estar bé, disfrutar de tenir parella (encara que hi hagi discussions en algun moment), sembla que el que tu sents és por, por a la seva reacció, que s'enfadi o que t'acabi deixant.
Segurament penses que si et deixa, és el pitjor que et pugui passar, però està amb algú amb por és la pitjor situació. No dubtem que l'estimes, però has de ficar una mica els límits, si alguna cosa no et sembla bé poder dir-ho, no passa res si teniu punts en desacord o si algú s'enfada de tant en tant.
Si seguiu amb aquesta dinàmica, la teva autoestima cada cop es farà més petita, així que recorda que és el teu dret i obligació cuidar-te i ajudar-te a estar bé, i si en algun moment la relació es trenca perquè a tu també et molesti alguna cosa d'ell, és millor no tenir aquesta relació.
No tinguis por i parla! Una forta abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Anissa Ouali, @AniOuali