Ajuda, sexe oral
Hola! Ahir, vaig quedar amb el noi que m'agrada, encara que no som res, i bueno... ens vam liar, i una cosa va portar a una altre, que al final, vam fer sexe oral, hi ha perill? expliqueume tot sobre el sexe oral per que es el primer cop que ho he fet i que m'ho han fet
pd: li vaig fer sense preservatiu
IESP

Hola andrea14599<3,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes!
Quan parlem de relacions sexuals on hi hagi qualsevol contacte entre boca i genitals o entre genitals i genitals s'han de prendre mesures de prevenció. La prevenció no només s'ha de fer per evitar l'embaràs, sinó que també es preten que no hi hagin Infeccions de Transmissió Sexual (ITS).
Et recomanem que les properes vegades, sobretot amb parelles esporàdiques, puguis tenir a mà un preservatiu (o més d'un), si practiques sexe oral que es posi el preservatiu i si t'ha de practicar sexe oral a tu, utilitza un preservatiu també com a mètode de barrera.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico