Canviissssssss
Bona tarda! Us volia fer una pregunta:
des de petit que m'he relacionat més amb les noies de la meva classe, tot i que també sóc amic dels nois de la classe. Ells jugaven a futbol tot el dia i a mi no m'agradava jajajajaja i els nens més grans em deien marica i maricón per això. Em costava molt sudar dels insults... i em preocupava molt... però vaig entendre que eren tonteries de nens XD jajajaja A més a més, sóc molt insegur de mi mateix i penso que soc lleig i tal, i totes les ties em diuen que no ho sóc però jo sóc cabut jajajajaa
I al ser més gran, vaig començar a sortir amb noies i bé, començava a imaginar-me el sexe i em posava molt en pensar amb noies i tal. Però ara penso que, i si fos gai? Suposo que com que m'ho han dit tant de temps que m'ho he acabat creient. I quan veig un tiu doncs penso "bua com m'agradaria ser així" i dons el meu subconscient em fa pensar que m'estic enamorant o algo així, em seguiu? De fet, el que crec que em passa (però ho vull confirmar, per això us escric jajajjaaja) és que em comparo massa amb els altres tius i m'estimo massa poc. Per això, vaig fer un test d'adolescents.cat sobre la homosexualitat, i em va sortir que probablement no ho sóc. A més a més també vaig mirar un vídeo pornogay per aviam si em posava i la veritat és que no em va posar gaire, pràcticament gens.
I és que joder, això va a dies: hi ha dies que estic enamoradíssim d'una tia i en canvi, l'endemà tinc dubtes de si ho sóc o no. Suposo que aquests canvis són normals a la meva edat...
No sé si m'he explicat. De fet us volia preguntar (per si no se m'ha entès) si això que em passa és normal a la meva edat i, de més a més, si per "posar-se calent" amb un vídeo homosexual ja ets gai.
Moltes gràcies per endavant!!
Anissa Ouali

Hola ESR2005!!
Moltes gràcies per la teva consulta i compartir tot això amb nosaltres.
Els insults fan malt, encara que sigui coses de nens, però pensar que insultar algú per la seva orientació sexual sigui quina sigui, no té sentit!, ja que L'orientació sexual vol dir de qui t'enamores (i això no es tria, a més a més que és un sentiment molt intens), per això t'has de preguntar, enamorar-se és dolent? Doncs no, així que diga-li a la teva inseguretat que no cal que es compari amb els altres ni res d'això! I no t'autoobliguis a sentir o pensar d'una determinada manera.
Sabem que no és fàcil i amb tots els canvis que es produeixen, com tu has dit, és molt normal sentir-se perdut i amb molts dubtes.
Com t'he dit abans, l'orientació (homosexual, hetero o bi) es defineix per l'enamorament i amb el temps (per això a vegades et pots sentir enamorat d'una noia i un temps després no). Mirar un vídeo pornogay i excitar-se no vol dir ser homosexual, ja que l'excitació la pots sentir tant per nois com noies!
Així que no t'atabalis per saber, el temps ja t'ho anirà dient! Però sobretot ajuda a la teva autoestima a sentir-se millor i fes cas a les teves amigues!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali