Tinc 12 anys i tinc un pit gran, no em sento comode i no m grada, què puc fer per reduir-lo?
Hola,
Tinc 13 anys i m'he desenvolupat vestant rapid, m ha crescut molt el pit en poc temps i no em sento comode. Les nenes de la meva classe es posen amb mi pel meu pit i alhora de fer esport em molesta. M'agradaria poguer resuir el pit en poc temps sense cap mena de cirurgia ja que per la mevaedat no puc. Em podeu ajudar?
Anissa Ouali

Hola Mariaa!
El ritme de desenvolupament del cos no el podem triar, i molt menys com serà. Has dit una cosa que és molt important en tot això, la comoditat, quan hi ha canvis tan ràpids, el nostre cap a vegades va més lent i pot ser difícil fer-se a la idea, però no hi ha remeis per reduir el pit (a més a més, la cirurgia no és una opció, el teu cos encara està fent canvis).
Sabem que la nostra resposta no et traurà la incomoditat, ni et podem donar una solució, però sí que et podem dir que és important que donis temps al teu cap per estimar el teu cos, i si en algun moment et sents atacada per algunes companyes de classes, fica límits! Ningú té perquè criticar el cos de l'altre, i si sents que va més enllà, parla amb un adult perquè t'ajudi, ja sigui el tutor i/o els pares.
En relació a l'esport, has provat d'utilitzar uns sostenidors esportius? Ajuden a agafar millor el pit per quan hagis de fer esport!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali