ajuda sobre tot una mica...
bnu jo porto vuit mesos amb el meu nobio i jo li intento fer un peto o vui liarme i ell vol pro no li surt , ns perque es perque sempre que ens trobem al mateix cole pro pq faig desdoblament amb ell em diu avui m fas un peto i despres no mel fa . no se que fer pq a part ma dit de tancarnos a un lavabo pero tinc por pq tot i que el coneixo es una mica bestia i igual se li gira el cervell i es posa a fer coses rares... . demano que si em podeu respondre maniria molt be ja que a la ultima carta que us vaig fer no m veu respondre . l ultim dubte que tinc es que laltre dia per wats em va preguntar que que volia per reis i li vaig dir lo q volia o que m compres lo q ell volgues pero jo li vaig preguntar que que volia i m va dir ns tu sabras i ara no se que comprarli ni se res . i ara si la ultima cosa es que no se com dilsi als meus pares q stic sortint amb un noi pq cada cop que dic algo dels nois els meus pares em diuen encara no tens edat per tenir un nobio (tinc 12 añs) i sas pq no tens edat pq yo vaig començar a sortir als 17 añs i li dic que ara les coses an canviat i sempre acabem enfadades i enfadats . espero que em respongueu rapid. mersi adolescents . i mersi Anissa Ouali. crec que al final si m responeu em nira mol be i que a part a moltes adolescents segur que tambe els hi passa aixo .petons adolescents i felicitats cariñuuuu que el dia 21 fem 9 mesos !!!!!!! os estimu
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per compartir la teva situació amb nosaltres, i disculpa que no haguem contestat abans, ens donem tota la pressa que podem però rebem moltes consultes al dia.
Anem a pams, ens comentes diverses situacions que ens agradaria comentar:
Si ell no et vol fer petons, el millor és que ho parlis amb ell, què és el que li costa? que la gent el vegi pel cole? que tu no vulguis un petó en aquell moment? que ell pugui explicar-te què és el que li passa amb els petons.
Pel que fa al fet de tancar-vos al lavabo, si tu no et vols tancar al lavabo per por a que se li giri el cervell, com tu dius, i faci coses rares, simplement li has de dir, posa les normes, què faràs i què no faràs, els límits els poses tu, SEMPRE, i això no ho pots oblidar mai, ni en el sexe ni en altres àmbits has de fer res perquè una altre persona vulgui que ho facis, si tu no vols, no vols i punt, sense més explicacions.
Pel que fa als teus pares, es preocupen per tu, segurament no volen que ningun noi et faci mal, i es deuen preocupar per tu, perquè ningú s'aprofiti de tu o perquè ningú et forci a fer algo que tu no vulguis fer. Amb 12 anys ets molt jove, però si portes per bandera que tu ets la reina dels teus "si" i els teus "no", no et xafaran nois que vulguin fer amb tu alguna cosa que tu no vulguis.
El regal de reis o en qualsevol altre cosa, saps quan encertaràs? quan li compris alguna cosa que al veure-la t'hagi fet pensar en ell. Aleshores és quan encertaràs!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL