Vull fer-ho però... no sé com dir-li.
Hola! Necessito ajuda.
Estic sortint amb un noi des de fa 11 mesos. Ens portem molt bé i ens hem discutit molt poques vegades.
El problema és que demà passat farà un any que estem sortint i encara no hem anat al llit. Jo tinc ganes de fer-ho però no sé com dir-li.
AJuuda!!
Anissa Ouali

Hola R46!!
Abans de tot, no pel fet de fer un any, ja heu d'anar al llit!! Però si teniu ganes i voleu jugar, perquè no en parleu? Sabem que fa vergonya, però com has dit porteu 11 mesos i sembla que hi ha confiança entre vosaltres!
No t'atabalis amb anar llit! Que tal si aneu de mica en mica, començar per conèixer el cos l'un de l'altre, jugar amb els petons, carícies, tocar...
Busca un moment en què estigueu tranquils, sense pressa, i parleu de la vostra relació, de les coses que us agraden, de les carícies (no cal que tot siguin paraules)! O d'altra banda, busca un tema com excusa, alguna notícia relacionada o alguna cosa que d'aquest mateix consultori, parleu de la sexualitat i de vosaltres!
Esperem que les pistes t'ajudin! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali