El primer liu!!
Hola!:)
Fa dies estic coladeta per un nen i ell sent el mateix per mi. Em quedat perquè diu que vols xarrar amb mi i que potser passa algo més... i si es vol liar amb mi? El problema es que encara no m'he liat amb ningú i tinc por de cagarla... estare molt nerviosa i tinc por de tirar-me enrere i despres arrepentirme! Ajudaaa!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquest moment que descrius té una cosa en comú amb totes les persones que puguis conèixer, en algun moment tothom ha passat per aquest primer lio, és a dir, tothom ha viscut en algun moment (inclús en molts moments) aquest primer petó.
I precisament això és el que el fa especial, que amb cada persona amb qui et facis un petó, serà especial, serà diferent, n'hi haurà que t'agradaran més, n'hi haurà que seran més humits que altres, altres que mossegaran, altres que jugaran amb la llengua i altres que no... i la gràcia de tot això és el poder anar descobrint.
El nervis de si passarà o no, de si ho sabràs fer o no, de si us agradarà als dos o no, etc són completament normals. Per tant, si en algun moment et "fas enrere" no pateixis, si com tu dius esteu els dos coladets l'un per l'altre podeu seguir quedant, per tant, res d'arrepentir-te, busqueu noves oportunitats i a deixar-se portar!
Una abraçada ben forta i ànims!
Helena Angel @HelenaAL