Com em puc depilar les parts íntimes?
Holaa!
Tinc un dubte urgent, he de depilarme la part íntima (patateta) pero no sé com fer-ho jo sola, em fa vergonya anar a que em depilin i la cera em fa molt de mal! Com m'ho puc depilar sense patir molt i fer-ho sola? La crema depilatòria funciona?
Necessito consells!
Mil gràcies
IESP

Hola Iredell!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Doncs per depilar-se hi ha moltes maneres, però el millor seria que demanessis consell a un especialista en estètica (nosaltres resolem dubtes sobre sexualitat i parella, recorda!).
Cada manera de depliar-se té els seus avantatge i els seus inconvenients, per exemple:
- la cera fa mal, però el pèl surt més debilitat
- la fulla d'afaitar no fa cap mal, però el pèl pot sortir més fort i granets, i és fàcil tallar-se.
- la crema depilatòria no fa cap mal, però no es pot posar per tota la zona dels genitals, ja que la pell és massa sensible.
Com veus, hauràs de triar què et va millor! És normal que faci vergonya anar a un centre, però també has de pensar que és el teu cos i és important fer-ho bé!
Gràcies per la teva consulta! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat