Tinc un problema respecte el meu cos, però....
Hola, tinc 14 anys i tinc un problema; és que els nois de avui en dia volen les noies amb el cul gran i les tetes gordes. Sóc guapa, però a la vegada molt tímida des de fa temps i amb algunes amigues sóc molt extravertida, però només amb les que hi tinc molta confiança.
Dic això perquè sóc tot el contrari, no tinc tetes, no tinc cul(si que tinc cul però està molt pla com una planxa de planxar), i no sóc extravertida...
L'únic que us demano és si hi ha alguna cosa que pugui fer que les tetes se'm facin grans, i el cul gran sense operar-te les tetes, ni res de això...
Tota la meva classe ja tenen nòvio i em fa enveja. Resumint, que no tinc tetes ni cul gran i en vull tenir. De caràcter sóc molt tímida.
Gràcies per llegir-ho. M'encanta adolescents.cat!!
PETOONS!!!
IESP

Hola Maribel!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
És una llàstima que et descriguis de manera tan negativa, perquè estic segura que tens molts trets postius (físics i de personalitat) que pots potenciar i valorar de tu mateixa! :)
A més, no és cert que a tots els nois els agradin les noies com tu dius, ja que els gustos varien segons la persona, no creus? No hi ha trucs per fer els pits o el cul grans de cop, o per canviar el teu cosa radicalment...
Una cosa està clara, i és si tu no et defineixes en positiu i tens clar què sí que t'agrada, no podràs estar bé...! Per què no proves de fer una llista de les coses que t'agraden de tu? I el dia que ho tinguis molt clar, ja decidiràs si vols tenir parella o no, però no la necessitaràs per sentir-te bé.
Gràcies per la teva consulta! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat