PROBLEMSSSSSSSSSSSSSS 777
Hola! tinc un petit problema. Fa uns quants mesos una amiga meva em va dir que un nen que anava amb mi a extraescolars li va demanar que li dones el meu número perquè em trobava molt guapa i volia ser el meu nòvio. Jo li vaig dir que no li dones i la cosa es va acabar aqui. pero fa unes setmanes mel vaig trobar pel carrer i em va començar a mirar de manera enamorada. I el cap de setmana passat al carnaval em va estar seguint tot el rato amb la seva mare enganxada a el costat mirant-me en plan el meu nen va per ella!! i es molt estressant a part ara mel trobo molt sovint.A mi no m'agrada però...dubto bastant.No sé que fer ni que dir-li si em diu si vull sortir amb ell. Perquè encara soc petita per tenir nòvio i ara mateix no en vull tenir. Gràcies!!!!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
El primer que has de tenir clar: a tu t'agrada ell?
Si la resposta és sí, és genial, ja que sentiu el mateix... Això tampoc voldria dir que heu de ser parella, i menys si no estàs preparada!
Però si la resposta és no, relaxat i no t'angoixis pensant en si has de sortir amb ell. Que li agradem a algú NO vol dir que haguem d'acceptar! Si està enamorat de tu, no pots fer res perquè canvii el que sent... però si et molesta com et mira o creus que es passa de la ratlla (insistint, buscan-te...) tens el dret a deixar-li clar que t'incomoda la seva actitud i que vols que canvii. se que això no és fàcil, però et mereixes anar tranquil.la pel carrer.
Gràcies per la teva consulta! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat