feta un lio...
Fa unes setmanes, vais coneixer a un nos per una pagina... i em va caure bé, i ene van donar el skype per poder parlar i veure'ns, pero el te 18 anys i és de Sevilla... i moltes vegades em diu que li ensenyi en plan broma pero "en cada broma hi ha una mica de veritat"... i a mi aquest nos m'agrada molt, i hem fea algún que altre joc...de broma peró ella em demana mes i jo no estic segura 100% i li e dit que a mi hem costa molt fer aquestes coses i em diu que ella me espera el temps que calgui, pero que perdí la vergonya amb ell... i nose que fer estío feta un lio
IESP

Hola ap19!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Has de tenir clar que perquè et demani que li ensenyis el teu cos, tu no has de dir que sí! Que t'agradi no és motiu suficient per fer una cosa que et fa vergonya i que no va amb tu. A més, si us porteu molts anys, és natural que ell tingui menys vergonyes en aquest tema, ja que cada cosa va al seu temps.
El cos s'ensenya en privat i en persona, no a través de les pantalles. Bàsicament, perquè si ens fem fotos/videos íntims i els enviem o mostrem, perdem tot el CONTROL sobre ells, i no sabem on poden anar a parar...
No facis res que no vulguis per un altre, ja que al final, qui t'has d'agradar ets TU mateixa ;)
Gràcies per la teva consulta! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat