No se que fer >.<
Hola, molt bona tarda. Soc en David, de 1r Batx.
Des de fa uns mesos no em reconenc i es que a principi de curs una noia sempre em parlava malament i semblava que m'odiies. Pero de cop i volta ens vam fer amics i crec que n'estic enamorat, dic crec per que mai havia sentit alguna cosa igual, estic tot el dia pensant en ella, de vegades em busca, etc... A més va a la meva classe.
El cas es que no se que fer ja que no se si l'agrado, si li caic bé o no se, tampoc mai he tingut una relació i soc una mica gras, per tant aquest no es el meu medi. Em fa molta vergonya parlar amb alguna de les seves amigues ja que no en tinc confiança i podrien filtrar-ho i els meus amics sempre em diuen que jo soc poca cosa per a ella i no ho intenti, cosa que no m'anima gaire. Així que estic fet un embolic gran i no em concentro gaire aquestos dies.
Moltes gracies, sento un text tan gran.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No és senzill declarar-se o explicar-li a la persona que ens agrada els sentiments que tenim cap a ell/a, però ningú més que ella sap què sent per tu, podries començar per una cosa més subtil, expressa-li si et cau bé, si t'agrada parlar amb ella, etc... quan sentis que ella pot sentir el mateix que tu aleshores dona el pas!
L'altre opció podria ser parlar amb algun/a amic/amiga que tingueu en comú per a poder esbrinar si ella pot sentir el mateix per tu o saber si li agrada algú de la classe o l'institut, etc... i una vegada tinguessis més informació, aleshores, donar el pas!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat