no se que fer
soc adicta al porno i tinc 14 anys i encara no he perdut la virginitat i no puc para de mirar-ho i no em poso els dits perque no vull perdre la virginitat pero no hi ha una altre manera de masturvarse que no te fagui perde la virginitat siusplau ajudam
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Hauríem de fer alguns matisos:
- Ser addicte significa que el veure porno interfereix en el teu dia a dia, que deixes de fer altres coses només per mirar porno i que si no el veus o si estàs fent una altre cosa estàs amb malestar per no estar veient-lo. Si t'agrada el porno i el mires no hi ha problema, si ho fas sabent que és cine (per tant ficció) dirigit a persones adultes i que el seu objectiu no és educar sinó excitar a l'espectador.
- La virginitat no està lligada a l'existència de l'himen, l'himen hi pot ser o pot no ser-hi. Actualment, es considera que la virginitat es perd el primer cop que tenim relacions sexuals amb una altre persona. Antigament sí que estava relacionada l'existència de l'himen amb la virginitat.
Pel que fa a la masturbació femenina i el plaer femení no depèn d'introduir res per la vagina, és a dir, la gran majoria de noies/dones arriben a l'orgasme i senten plaer estimulant el clítoris, però per a fer-ho hem de saber on està. Saps on és el clítoris? Si no ho saps, aquest és el primer pas, localitza'l i ves investigant com reacciona al teu contacte.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat