Ejaculació Precòç
Hola, sóc un adolescent de 16 anys que està apunt de perdre la virginitat, ja que tinc parella i ja està parlat.
El que em preoucupa és la ejaculació precoç cosa que porto arrossegant a través de la masturbació des de fa bastant temps. He buscat informació i em recomana exercicis, que els provaré de fer, però el que em preoucupa es si podria ser un problema fisic, o simplement és psicològic? I quin tractament és més efectiu despreciant la medicació?
Espero resposta, siusplau! Gràcies!!!! :D
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si tinguessis ejaculació precoç et passaria sempre, i pel que ens expliques només et passa quan et masturbes individualment. Probablement la teva estimulació més accelerada masturbant-te per arribar ràpid a l'orgasme, per por a ser enxampat, etc... faci que la resposta arribi ràpid!
Potser podries intentar gaudir de la masturbació, estimulant la teva imaginació amb fantasies eròtiques, provant a ritme i velocitat més lenta. També estaria bé que aprenguis a detectar el punt de no retorn, el PNR és aquell punt en que si el passes ejacules encara que deixis d'estimular i si pares just abans no ejacules. Si el detectes, podràs controlar quan parar.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat