És normal mirar porno amb 13 anys?
Porto mirant porno desde fa 2 setmanes, i la veritat es que m'ha està agraden, ja que em treu estímols sexual. Em dona vergonya preguntar els meus pares i els meus companys si és normal o si ells també veuen. Em podrieu ajudar a com expicar-lis o so és normal?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Sí que és normal que a l'adolescència comencem a mirar porno, però el que hem de tenir clar és que EL PORNO NO ÉS UN DOCUMENTAL, és cinema de ficció! No es basa en el sexe real, és un cinema dissenyat per a majors de 18 anys, que saben distingir la realitat de la ficció i que busquen excitar-se. L'OBJECTIU DEL PORNO ÉS EXCITAR, NO EDUCAR!
Per tant, el porno NO pot ser un referent del que se suposa que ha de ser el sexe.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar e consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat