Com s'ha de tenir una relació?
Hola, fa poc crec que li vaig agradar a un amic, em tractava diferent i tal, però no em volia creure que li agradés. Una de les meves millors amigues cada dia em deia, que veia que ell estava molt penjat de mi i jo li deia que no podia ser, tot i que hi havia dies que pensava que potser era veritat. El cas és que aquest amic m'havia agradat molt a 2n d'ESO, ara faig 4t d'ESO. Aquesta situació em va fer plantejar les següents coses: si ell em demanés de sortir i jo li digués que si, com hauria d'actuar? O sigui l'hauria d'obrir cada dia, o només de tant en tant per no semblar pesada? Com hauria d'actuar a l'institut? (anem a la mateixa classe)......
Ara crec que li he deixat d'agradar.....encara que la meva amiga continua insistint que si, que encara li agrado. Però tot i així continuo estant preocupada per què hauria de fer si sortíssim junts?
Espero que em podeu ajudar. Petons.
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Pel que expliques, sembla que t'estàs preocupant de coses que encara no han passat... i que potser no passen mai, no se sap!
Està bé que pensis en les diferents opcions, i en com pots acttuar segons el que passi... Però sent el més realista possible.
Abans de saber com us aniria junts, has de saber si realment li agrades i si vol sortir amb tu, no creus?
També tu t'has de plantejar si vols que sigui la teva parella o no, ja que pel fet que li agradis ara no vol dir que hagis de dir que sí automàticament.
Has provat de parlar-ho amb ell i sortir del dubte?
Gràcies per la teva consulta!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat