sexe
hola soc noia el cas es que aquesta nit he somiatuna cosa ben extranya, estava en una casa(d'una amiga dels meus pares) i pujava a dalt a un balco de la casa i creuavem un riu i quan vam arribar a un lloc(no menrecordo ben be com era) em pagava i va començar fer-ho en un llit de matrimoni i tenia la regla i ara tambe la tinc me despertat amb una rampa a la vulva era com una orgasme em penso perque a durat com 3 segons o aixi maagradat aquest sensacio pero qe creieu qe vol dir? creieu qe soc lesviana els nois magraden i estic enamorada i matrauen ells.... no li e donat importancia al principi pero al migdia i he pensat qe creieu?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que els somnis sovint no tenen cap explicació lògica. Es barregen imatges que hem vist durant aquells dies o persones que ens hem trobat... I el fet d'haver somiat amb una relació sexual amb una noia, no significa que siguis homosexual. Per ser-ho, seria necessari que t'enamoressis d'altres noies.
I pel que fa a la "rampa" que has sentit, segurament es tracta d'un orgasme com tu dius (la musculatura de la vagina es contrau). L'orgasme probablement ha aparegut com a resultat d'haver tingut un somni amb contingut eròtic. Aquest tipus de somnis són curiosos, perquè no els podem controlar i sovint el que somiem és tan raro que ens hi fa pensar tot el dia oi? Però com us diem moltes vegades, només es tracta de somnis ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat