Pregunta important
hola bon día yo vuldria saber si es que la meva novia pot poder estar embarazada o no poer que vam tenir relacions cuan va estar amb el seu cicle y despres li vaig donar la pildora del dia de demá, de habeure tingut relacions.
pero ella va tenir nomes dos dies de el seu cicle, es va anar per hemorragia y despres ya no a tornat a sangra desde fa ya un mes y 10 dies
cisplua diguema si pot ser la posibilitat de que estigui embarazada la meva novia
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Pel que expliques, ella ja va tenir la menstruació (durant dos dies) després d'haver tingut relacions, així que no estarà embarassada. A més, aquest retard de després (un mes i 10 dies), segurament es deu als efectes de la pastilla del dia de després, ja que pot desregular el calendari de la regla.
No us preocupeu, però recordeu fer servir preservatiu en les relacions sexuals per no haver de prendre la patilla del dia de després, ja que no es tracta d'un mètode anticonceptiu, sinó d'un mètode d'URGÈNCIA. És millor i més segur el preservatiu :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat