ajudeu-mee pliiis es urgeentt!!!!!!!!
hola!
tinc un problema i es que tinc el cul mooooolt grooos i no m'agradaaa gennns!!!
un dia un amic em va dir que les noies que tenien el cul gros es pk han tingut relacions sexuals moltes vegades i desde aquell dia em vaig deprimiiir molt. Aixo em recorda a quan era petita cap els 7-8 anys vaig tenir relacions sexuals amb el meu germa gran de 20 anys. Ho feiem quan els meus pares ni la resta dels meus germans estaven, jo no sabia el que feiem pk era petita pero al llarg dels anys em vaig donar compte.
vull saber si es veritat el que em va dir el meu amic.
Gracies per la vostra ajuda :)
IESP

Hola Jena!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
En primer lloc, dir-te que això que va comentar el teu germà és mentida: el cul (o els malucs) NO creixen per haver tingut relacions sexuals, és un mite.
I en segon lloc, i més important, les relacions sexuals han de donar-se sota el consentiment de dues persones que saben el que fan i volen, i per això no està permés fer cap pràctica de caire sexual amb un nen/a. Per tant, et diria que si estàs preocupada pel que va passar amb el teu germà demanis ajuda el més aviat possible.
Si ho prefereixes, em pots escriure un correu privat a hgale@iesp.cat
Gràcies per la teva consulta!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat