POR
avera, estic de tonteig amb un noi quatre anys mes que jo, y ell ahir em va entrar per liar-nos y jo encare no m'he liat.
i tinc por de fer-ho malament. no vull que s'en rigui de mi nose...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp.
Aquesta és una de les consultes que més ens feu, per tant, t'ajudarà a tu i a altres persones que tenen el mateix dubte.
Ens encantaria poder donar-te els passos per a poder liar-te amb el noi que t'agrada però sentim dir-te que no hi ha uns passos a seguir, que previsible seria tot, oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat i per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que en tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat