M'he enamorat d'un noi i del seu millor amic! Ajuda!
Hola!
Adolescent necessito ajuda, no se que fer, bueno el cas es que m'agrada un noi i el seu millor amic i no se amb qui em puc quedar, esque son molts diferents, un es mes 'malote', mes guapo, menys vergonyos pero el que te de dolent es que lliga amb totes les noies, en canvi l'altre es mes vergonyos, mes carinyos, no es guapo ni feo osigui es guapo pero tampoc es precios, pero els dos son perfectes, amb un en el insti ens saludem, em fa bromes i amb l'altre nomes ens mirem, i no se que fer! Siusplau ajudeu-me.
Petons!😘
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La veritat és que la situació que ens planteges no és gens senzilla, i més encara quan et diguem que no podem decidir per tu, nosaltres no et podem dir a quin dels dos nois has de triar. Imagina't el poder que tindríem sobre les vostres vides si poguéssim dir-vos què heu de fer.
El que sí que et podem dir és què pots fer per ajudar-te a decidir:
- Podries fer dues llistes de pros i contres de cadascun d'ells.
- Valora què et pot aportar cadascun d'ells, relació estable, relació esporàdica, etc.... i valora què vols tu
- També valora o investiga si algun d'ells també està interessat en conèixer-te.
Amb aquestes estratègies podràs decidir.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar e consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat