MKarcha atras R22
bones! em dic K i tinc una pregunta
a mi em ve la regla el dia 1 sem enva el dia 4, jo ho vaig fer amb el meu novio el dia 5 i el 6 i vem fer "marcha atras" em puc queear envarasada si justament el dia abans de fer-ho sem enva anar la regla?
es va corre a fora.
moltes gracies!!
IESP

Hola K,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si vàreu tenir relacions sexuals amb penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs. La marxa enrere no és un mètode anticonceptiu fiable ja que el risc del líquid presseminal i del poc control de l'ejaculació (ja que sovint els nois apuren el moment de l'orgasme, i per tant, de l’ejaculació) hi és, encara que sigui baixa ja que no va haver-hi ejaculació intravaginal.
Per tant, el millor és que acudiu al servei de tarda jove del CAP (Centre d'Atenció Primària) i expliqueu la vostra situació.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar e consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat