Relació amb una persona
Relació
Hola,(jo sóc molt vergonyós
La meva consulta és que no se com aguantar a una relació,
amb les nenes que surto jo lis agrado i elles ami també però no se com manejar la relació no se si m'enteneu.
Exemple
-No se quin és el millor moment per fer un peto
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És important que si has de fer un petó a algú percebis o sàpigues que també li agrades a l'altre persona.
Sovint el millor és ser sincer, no intentar aparentar controlar la situació, si tens ganes de fer un petó pots dir-li què és el que t'agradaria i que et fa vergonya, plantejar els teus dubtes sovint fa que l'altre persona et conegui.
Ara bé, si tens molt clar que t'agrada i saps del cert que tu també li agrades a ella, aleshores l'últim pas és llençar-te. El que també hauries de tenir en compte és com sou els dos, és a dir, és important que estigueu sols, esteu rodejats de gent, us poden interrompre en algun moment, etc...
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar e consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat