Problema amb el meu membre viril.
Hola!
Em dic Jorge i tinc 18 anys. Estic molt acomplexat per la mida del meu membre viril. Vaig enviar una foto a una noia amb la que flirtejava i ella, la difondre per tot l'institut. Tothom se'n va riure i m'en feien burla. D'això ja en fa 2 anys i no he tornat a sortir ni flirtejar amb cap noia. No se que fer perquè la mida augmenti. Algun consell?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No podem fer res per a que la mida del penis augmenti, passa el mateix amb l'alçada, amb els pits, o amb la llargada dels dits de la mà... ve determinat genèticament, per tant, el cos que tenim és el que hem de tenir i estimar tal i com és.
La situació que vares viure fa dos anys, de ben segur, que va ser duríssima i segur que ho vas passar molt malament, esperem que aquestes persones que t'ho van fer passar tant malament hagin deixat de ficar-se amb tu! El perill d'enviar fotografies tant íntimes a través del mòbil o l'ordinador (en format digital), és aquest, perdem el control de la seva distribució, per això el que aconsellem és que mai passeu cap fotografia que no us agradaria veure penjada al passadís de l'institut... si és una foto que tu no penjaries, no la distribueixis mai! Segurament això ja ho devies aprendre fa 2 anys...
Per tant, com veus, el flirteig no és el dolent, el dolent és distribuir fotos que no t'agradaria veure-les penjades al institut o a la universitat. Un cop adquirit aquest aprenentatge, endavant amb conèixer gent, bona gent!
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar e consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat