holaa
és una tonteria però m'agradaria saber una cosa. Les actrius porno com su fan per no quedarse embarassades cada com que ho fan en un video?? es prenen anticonceptius o q??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Les actius porno professionals segueixen uns controls de salut molt rigorosos, ja que més que l'embaràs (prenent anticonceptius orals ja ho tindries resolt), han de tenir molta cura de les Infeccions de Transmissió Sexual i han de fer-se proves de forma habitual i rutinària.
D'altra banda, tingues en compte que són actius, al ser actius fan un paper, en una escena falsa, el semen acostuma a ser fals, els orgasmes són falsos, etc... tot és ficció, EL PORNO NO ÉS UN DOCUMENTAL, és cinema de ficció! No es basa en el sexe real, és un cinema dissenyat per a majors de 18 anys, que saben distingir la realitat de la ficció i que busquen excitar-se. L'OBJECTIU DEL PORNO ÉS EXCITAR, NO EDUCAR!
Per tant, el porno NO pot ser un referent del que se suposa que ha de ser el sexe.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar e consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat