URGENT SI US PLAU NECESTITO AJUDA
Aquest cap de setmana pasat per carnaval em vaig liar amb una noia 2 anys més jove que jo, i jo anava una mica begut i la veritat no recordo si em vaig posar preservatiu, ara tinc por de que ella estigui embarassada ja que diu que troba uns sintomas estranya a la panxa.Necessitem ajuda urgent si us plau,gràciees!!
Anissa Ouali

Hola El + sexy d tots!!
L'alcohol i les relacions sexuals són molt mala combinació. Pel que descrius no podem saber si hi ha hagut risc o no, i per la data, sembla que no sou a temps dels mètodes d'urgència (píndola de l'endemà).
L'ideal en aquests casos és fer una visita al metge i sortir de dubtes! En comptes d'esperar que vingui la regla o que passi més temps.
Així que parleu entre vosaltres i penseu a fer una visita, o una prova d'embaràs (ja sigui que us la faci el metge, en un centre d'atenció a la dona o una farmàcia). A més a més no dubteu en consultar a l'espia jove de la vostra població.
Esperem haver dóna't pistes sobre el que fer! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali