Necessito ajuda!
Hola! Sóc una noia de 15 ( aquest any faré 16) i mai m'he liat amb cap noi. L'any passat vaig tindre oportunitats, ja que hi havia alguns nois que anaven darrere meu però mai vaig ser capaç de donar el pas. No se que fer ja que faré 16 anys i mai he tingut xicot. Al cole els nois són molt guapos, però tots em veuen com una amiga més. Hi ha un noi que m'agrada una mica però no sembla que jo li agradi encara que les amigues em diguin que si. Necessito ajuda!!! Que puc fer per agradar un noi?
Anissa Ouali

Hola Maria!
Com saps que no agrades? Sembla que hi ha un noi que t'agrada, i segons les amigues tu li agrades, tot i que no t'ho acabes de creure. El problema no és que no agrades als nois, tenim la sensació que encara que agradis no ho veus, perquè pel teu cap sembla que el més important és liar-se.
No t'ho plantegis com que tens quasi 16 anys i encara no t'has liat mai, no hi ha una edat concreta ni vol dir que facis tard. Si t'agrada algú i vols veure que passa, fes-ho perquè tu decideixes i perquè voldries conèixer a aquesta persona!
És a dir, si ho fas per poder dir que ja t'has liat, això no t'ajudarà, ja que t'afegeix pressió, en una situació que no ho ha de ser.
Si t'animes, intenta parlar amb aquest noi, trobar un moment on estigueu els dos, veure si podeu quedar (les amigues poden donar un cop de mà)! Si tu t'agrades i et sents segura de tu mateixa, són els ingredients indispensables per agradar-li a algú altre!
Esperem haver-te ajudat almenys a enfocar la situació d'una altra manera! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali