MOLT DE TEMPS ENAMORADA
Hola!
Us escric perquè hi ha un noi que em va agradar molt durant 1r d'ESO (faig 3r), i jo li agradava molt a ell i sempre tontejavem i tal i estavem molt bé, però ara fa un any que ja no estem tant monus i que ell tonteja amb altres.
El cas es que jo crec que ja no estic enamorada d'ell, però en cada festa que el veig amb una altra em poso a plorar i es un infern, malgrat això tenim bona relació i crec que jo a ell encara l'hi agrado però no ho sap perquè a classe em contina mirant com sempre i sempre em parla per whats i per snapchat.
Estic feta un lio i no se si encara li agrado jo a ell i si a mi m'agrada ell. Hauria d'intentar tornar amb ell?
Anissa Ouali

Hola 1D!!
Tornar amb ell? Pèl que he entès, no vau arribar a ser parella o sí?
Tret d'això, dir-te que, no sabem si estàs enamorada d'ell o no (ni si ell ho està de tu), però sembla que quan el veus amb altres es desperta tot.
Pèl que dius sembla que teniu bona relació i parleu sovint. Algun cop heu parlat entre vosaltres del que sentiu? Del "tonteig" que hi ha hagut durant tots aquests anys?
Parlar sobre el tema amb l'altre, pot fer que la situació canviï, però almenys no estaràs amb el dubte. També has de decidir tu, si aclarir primer el que sents i parlar amb ell, o passar pagina i encara que ell parli amb altres, recorda que tu també pots conèixer altres nois!
Esperem haver-te ajudat a plantejar-te algunes coses, i començar a decidir sortir del dubte!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali