Amor
Hola... Tinc una pregunta:
Desde 2n ESO estic molt enamorada un noi he intentat oblidarme d'ell però es impossible. Moltes vegades fem "botellon" junts i semre acabem enrrollant-nos i després o paso malament ja que ell no volia res amb mi.
Ara fa uns dies ha començat a estar molt estrany amb mi just en el moment que estaba començan a oblidar-lo i no se si ell vol alguna cosa amb mi. Totes les meves amigues m'han dit li agrado pero jo crec que no es veritat i er això vull oblidar-lo pero no se com fer-ho hem podeu donar conells?
Graciies<3
Anissa Ouali

Hola holasoyyo!!
Sembla que amb aquest noi les coses mai han sigut clares, i vas decidir oblidar-ho, però comences a veure'l estrany i tornes a caure amb el dubte!
Encara que les amigues et digui que creuen, hauràs de prendre una decisió: si vols veure si ell sent alguna cosa per tu, hauràs de parlar-ho amb ell, i no únicament enrotllar-vos que hi hagi botellón.
Si decideixes oblidar-ho, hauràs de ser forta i passar distàncies: física (intentar no acabar estant junts a tota arreu), virtual (si seguiu parlant tot el dia o mirant fotos, per WhatsApp ,Facebook o altres, de què serveix intentar oblidar), mental (intentant pensar en tu i fer coses per distreure't) i emocional (aquesta necessita temps i de les altres).
Esperem aquests consells, t'ajudin! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali