Urgentisssssssim porfa!!!!!!!!!
Hola!!
Estic molt preocupada perque el altre dia estavem a la casa del meu tiet amb tota la familia i el meu cosi(que te un any mes que jo) estavem ala seva habitació parlant de sexe, ell em va explicar que no es verge i tot el que havia fet i tal i yo li vaig dir que era verge i poc a poc ens vam excitar i estavam tant excitats que ho vam fer sense preservatiu...
Crec que estic embarassada perque em tindria que aver vingut la regla fa 4 dies i estic com mareja..
Si estic embarassada com li dic als meus pares? pff
ajuda siusplau..
Anissa Ouali

Hola Tatas53!!
Les relacions sexuals impliquen responsabilitat, i quan hi ha relacions sexuals sense protecció el risc està present (encara que sigui la primera relació sexual)! No podem saber si estàs embarassada o no, tampoc es poden utilitzar el mètode d'urgència (píndola de l'endemà), ja que han passat més de 72h.
Tingues en compte, que la preocupació i l'angoixa que sents, no ajudaran que vingui la regla, si aquesta ha de venir, per això el més important és que puguis anar al metge per sortir de dubtes.
No és fàcil parlar amb els pares de tot això, però potser t'ajudarà parar amb ells abans d'anar al metge i que et pugui acompanyar (pots començar per un dels dos). Si decideixes no anar amb ells al metge i primer saber tu si estàs embarassada o no, no hi haurà una manera ideal de parlar amb ells (també caldria que ho parléssiu tu i ell), però serà important fer-ho, si ho prefereixes, comença per un dels dos, en un moment que tingueu temps per seure i parlar.
Esperem que no hi hagi embaràs, però en tot cas, et deixo l'enllaç d'una web on poden ajudar en el cas que dónes positiu:
Un petonas! Anissa Ouali, @AniOuali