Hem dones un cop de mà?
Hola, necesitaria que hem diguesis un bon aliment que em poguès treure el greix de la panxa siusplau. No sé que fer, ja faig esport i menjo normal, pot ser que picoteji a la nevera sobre tot el embutit.
Sara Bujalance

Hola Galapala! No hi ha cap aliment que pugui treure el greix, és a dir, no hi ha cap aliment que aprimi perquè tots els aliments tenen calories, per tant, tots els aliments "engreixen". La cosa està en que alguns aliments tenen més calories i d'altres en tenen menys, i el que ens engreixa és no portar un equilibri correcte entre el que mengem (el que ens engreixa) i l'activitat física que fem (el que gastem). Per tant, per equilibrar el greix de la panxa, i del tot el cos en general és molt important menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fer esport, de fet, és la millor manera de treballar el cos, inclosa la panxa, qualsevol esport que t'agradi et servirà. A part d'això, si tu creus que el problema és que de tant en tant "picoteges" el millor que pots fer per evitar-ho és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), i menjar suficient, no et quedis amb gana. Quan deixem passar moltes hores entre àpat i àpat o no mengem prou, ens agafa gana ràpidament i aleshores o picotegem o compensem a la següent ingesta, així que fes els àpats bé i no et quedis amb gana, així la "temptació" d'anar a la nevera es redueix. Molts petons!!