LA PRIMERA VEGADA
Bones, mira tinc un problema bastant greu: mai he fet sexe ni res, i estic a punt de fer-ho amb la meva xicota, el problema es que el meu penis no esta operat de circuncisión ni res, i per tant tinc pell per sobre del prepucio, tinc por de que quan vagi a fer l'acte, mentres el penis entri en la seva vulva, em vaixi aquesta pell i em fasi mal i no puguem dur a terme l'acte. Pot semblar una tonteria pero us juro que es vritat i estic molt preocupat..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Si la pell baixa serà bo. Anem a pams, si amb el penis en erecció, pots baixar la pell del penis i fer que es vegi el prepuci, i no et fa mal, aleshores no hi ha cap problema en que no estiguis operat de fimosi.
Si en erecció no pots baixar la pell, fa mal i el prepuci no surt de la pell, aleshores el millor és que acudeixis al metge per a valorar l'opció de realitzar la intervenció.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat