No sé que em passa (important)
Hola, bon dia, em dic Andreu, i des de fa un any que tinc un problema, que és que sento atracció per als homes, i no és que ho vulgui, però no ho puc evitar i m'ho fa passar molt malament.
L'any passat, tenia un amic que, bueno, em va acabar agradant, però sense voler-ho realment. Jo li vaig dir, però ell es va allunyar de mi i no vol ni veure'm.
Aquest any, gairabé i em faig pedre la vida per allò, però ho he pogut superar, fent que m'agradi una altre persona.
Aquest altre nen, m'ha atret més que l'altre, i té un any menys. Però aquest cop he sigut directe, tot i ell savent-ho, va voler mantenir l'amistat, però vaig voler anar més enllà. Així que un dia que estabem ell i jo sols, vaig anar i sense pensar-mo li vaig fer un pató a la boca, ell va seguir, i vam tenir una estona "..."
Però ara no en vol parlar, i diu que vol que no ens veiem més, i jo no ho he dit a ningú.
Què faig? Que li puc dir?
Gràcies.
IESP

Hola Andreu,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Que t'agradin els nois no és res dolent. I els desamors tampoc, és normal que et sentis malament quan el noi que t'agrada deixa de parlar-te, hi tant, només faltaria, però ens quedem amb lo positiu de tot això, inclús no acceptant la teva orientació sexual, almenys encara, els has dit als nois que t'agradaven el que senties per ells, i això ens diu de tu que ets molt valent!
Ens alegrem molt que finalment no et fessis mal i no perdessis la teva vida, fixa't com allò va passar i has pogut viure moltes altres coses, allò que potser semblava quelcom definitiu per a solucionar els teus problemes, hagués estat una solució definitiva per a resoldre un malestar situacional.
Aquest noi amb qui vàreu passar una estona fent-vos petons, etc... potser també està espantat del que va sentir o del que va passar, segurament és una situació semblant a la que vas sentir tu el primer cop que vas ser conscient que t'agradaven els homes. Pregunta-li què li passa? Parla amb ell, potser està confós...
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat