AJUDA (enorexiabolimia?)
Hola sóc una nena de 14 anys i em passa una cosa però no m'atrabeixo a parlar-ne amb ningú fa com dos anys qe em sento malamen am mi mateixa amb el meu cos madeixo 1'60 i peso 42quilos faig exercici cada dia, nomenjo gaire, quan em sento molt malamen he bumitat alguna vegada se que aixòno està bé però és en la unica manera que meso menys em senti millor am mi mateixa hia moltes vegades que em qedo davat del mirall i ploro nose que em pasa avans no era així necesito ajuda siusplau....... gràcies
Sara Bujalance

Hola martamg8! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que m'expliques veig que portes temps patint per culpa de la preocupació pel pes i el menjar. Entenc com et deus sentir, per tot el que dius sembla que pots estar patint un Trastorn de la Conducta Alimentària, aquests trastorns fan que la persona se senti molt malament amb si mateixa, s'obsessioni amb el pes i el menjar i pateixi moltíssim a nivell emocional, s'acaba convertint en un autèntic infern. La única manera de sortir d'un problema com el que tens és visitant a un professional expert en trastorns de la conducta alimentària, sé que és molt difícil anar-hi per primer cop, però un cop ho facis te n'alegraràs perquè t'ajudarà a sentir-te millor. El millor consell que et puc donar és que li expliquis als pares el que t'està passant. Sé que és difícil fer-ho, però és imprescindible per a que et puguin ajudar a sortir-te'n. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares sempre faran tot el que puguin per ajudar-te. Així que t'envio molts ànims per a que donis el pas i parlis amb els pares. Molts petons!! (Si necessiteu orientació sobre quins passos donar escriu-me a sbujalance@acab.org)