És normal que tingui por?
Hola! Sóc una noia de 18 anys que mai havia fet cap cosa sexual i sóc verge. Ara tinc novio i hem fet tot menys l'acte però tinc un problema, quan estic a punt de corre'm vull que pari perquè no sé perqué tinc por, es normal? Es que ho he intentat motls cops però no ho puc conseguir. Ell em diu que no pasa res però jo vull fer-ho però no sé ben bé com. ¿Que hauria de fer? Necesito ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. És normal ja que moltes dones tenim vergonya o por a deixar-nos anar, fixa-t com demanes que pari just abans d’arribar a l'orgasme. El que passa és que no podem donar-te cap resposta ja que el que ens suggereix la teva consulta són més preguntes:
Què et fa por o què et fa vergonya? què et vegi? què t'escolti? que siguis escandalosa? que li faci fastig? que no li agradi?
Intenta resoldre aquestes preguntes i si vols torna a preguntar-nos al consultori.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat