M'encantaria tenir nòvio o lioJEJEJE
Hola, tinc 15 anys i la veritat és que mai en la vida he tingut sort amb els nois. Quan m'ha agradat un xaval jo a ell no li he agradat, i mai m'he liat amb ningú. Sincerament, se'm dona molt malament parlar amb tios per xarxes socials i tal, no em sé fer la interessant per res.
Ja fa uns mesos que em noto molta curiositat, ganes de liar-me amb algun tio per saber què se sent però no se com fer-ho. Quan veig algun tio guapo en una festa o algo ell ni tan sols es fixa en mi. La veritat és que em considero bastant guapa, res del altre mon però tinc amigues menys atractives que s'han liat amb molts nois. Em podeu donar algún consell per lligar i tal? I porfa no penjeu la consulta al portal, només al consultori.
Moltes gràcies, petons!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Deixem anotat en aquestes línies que NO publiquin la teva consulta al portal.
Potser aquest estrès ve generat per voler aparentar ser algo més interessant, algo més que el que ets en realitat, pel que ens expliques i per com t'expresses, no cal que forcis ser algú que no ets per cridar l'atenció d'un tio ni de ningú.
Sigues tu mateixa, mostra't tal i com ets, si estàs còmode en l'entorn, i t'ho estàs passant bé, desprendràs confiança! L’autenticitat pot ser el teu atractiu!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat