Noi de 25 anys, i jo 18
Bona tarda, sóc una noia de 18 anys. He tingut una relació amb un noi més jove que jo, i finalment he perdut la virginitat amb ell, finalment, ho vaig deixar, i fa poc vaig anar a una discoteca, i hem vaig liar amb un noi, el problema es que no sabia que tenia 25 anys, hem va costar molt donar-me un petó amb ell, es veu que no es el típic noi d’una nit. He quedat un dia fora de la discoteca, però com puc saber si només hem vol utilitzar per sexe...? He estat amargada durant un any amb el meu ex, no sóc de liarme amb qualsevol, ell va ser la meva excepció.
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Tant debò nosaltres tinguéssim les claus o les senyals que una persona mostra quan no vol algú només per sexe... però no ho tenim!
Per a poder saber-ho podries parlar-ho amb ell, comenta-li el que et preocupa, el que no t'agradaria i el que sí que t'agradaria. Parlar d'aquestes coses no ens ha de fer sentir incòmodes, ens ha de facilitar el relacionar-nos amb altres persones. Si tu busques una cosa i busca la mateixa fantàstic, però si busqueu coses diferents serà bo que ho sapigueu, tant un com l'altre, no creus?
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat