Tothom del meu curs s'està començant a "liar" però jo tinc mala sort en l'amor...
Hola adolescents!
Us explicaré el meu cas:
Tinc 14 anys i ja fa temps que en el meu curs quan algú sortia amb algú no s'ho prenien seriament i mai es feien petons ni res. Però últimament la gent ja estan formant parelles que van seriament i s'estan començant a "liar". A mi m'agrada un noi, li vaig dir els meus sentiments, però un temps després va començar a sortir amb una noia.
Es a dir, al meu curs tothom es "lia" i surt amb algú i jo desesperada darrere d'aquest noi. Mai he fet un petó a ningú, però les ganes de sentir que és "liarte" amb una persona em controlen. Tothom parla de lo guay que és però crec que ningú m'estima ni es voldria "liar" amb mi. El meu problema és que tinc moltíssimes ganes i no sé com fer-ho perquè pugui fer-ho amb algú amb qui realment em senti còmode i pugui recordar com un moment genial. Estic molt necessitada!!!
Com ho puc fer??
Gràcies per la vostra ajuda.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. No ens dóna la sensació que estiguis necessitada, ens dóna la sensació que tens curiositat per experimentar.
Per a que sigui còmode i genial, com tu descrius, no pot ser de forma aleatòria, segurament pel que ens expliques, vols que aquest moment sigui especial, per tant, per molta pressa que tinguis per fer-ho com les teves amigues, no sorgirà si no hi ha aquesta persona amb qui t'agradaria compartir aquest moment.
Com ho pots fer? Coneixent a més gent, coneixent a les persones, i quan trobis a algú especial, aleshores el moment "liar-vos" ja sorgirà.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat