El primer cop!!!
Hola, tinc 12 anys se que es molt dora peró el meu novio i jo ho hem fet fa un setmana. I joderrr quin mal aixo es normal? Tinc por que els nens del meu insti s'enterrin i hem digui guarra se que en part o tenen raó ,pero esque estic molt enamorada. A més a més el meu novio o vol tornar a ffer i fa dos setmanas que no hem baixa la regla, el noi té 4 anys més que jo i axo hem preocupa. Que faig? Necesitu ajuda, sisplau.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Si fa dues setmanes que la regla t'havia de venir, però no et baixa, i vàreu tenir relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs, per tant, el que et recomanem, si no t'ha baixat ja la regla, és que et facis un test d'embaràs.
Està molt bé que estiguis enamorada però les relacions sexuals si no les tenim amb totes les precaucions que les hem de tenir (preservatiu SEMPRE), podem comportar unes conseqüències que hem de saber valorar.
D'altra banda, si el teu novio vol tornar-ho a fer, i tu no, ell ho haurà de respectar, i si té 4 anys més que tu, ho haurà d'entendre. Si no ho vols tornar a fer, fes-li saber.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat