M'agrada un noi i no sé si oblidar-me d'ell o seguir així.
Hola!! m'agrada un noi i no se que fer...
Bé, hi ha un noi al meu institut que fa 1er de Batxillerat, i jo encara estic a l'ESO. I ja fa temps que m'he fixat molt en ell, i no sé com cridar la seva atenció. Alguna vegada ens hem mirat pel passadís i m'ha fet un somriure, i jo li somric de volta.
També va haver-hi una vegada que jo estava arribant a l'institut amb una de les meves millors amigues, i el vaig veure i ens vam mirar, i quan vam passar per el seu costat, els seus amics (crec que estava l'amic que estava amb ell la primera vegada que em va somriure) el van espitjar cap a mi i em va mirar, i em va fer un somriure dèbil.
Sempre el veig i ens mirem pero es fa una mica incómode.
L'altre dia precisament es va quedar mirant-me en mig d'un dels típics embussos que hi ha als passadissos dels instituts al sortir (al menys al meu), i es va quedar així una estona, i jo també el vaig mirar.
El cas és que no sé si té nòvia, i persones pròximes a mi m'han dit que li parli, pero a mi m'agradaria que em parlés ell primer (pot sonar ridícul, ho se), i és que jo no sóc gaire segura de mi mateixa, bé, depèn quins dies. Sincerament no sé que fer, si oblidar-me d'ell, o seguir d'aquesta manera.
Gràcies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Aquests moments i aquests creuaments de mirades, són molt divertits, gaudeix-los!
Potser el proper pas, abans de decidir si oblidar-lo o no, seria poder parlar amb ell, ara us mireu, abans de saber si realment us podeu entendre més enllà de les mirades, seria interessant que parléssiu l'un amb l'altre, sinó és una mica complicat, no creus?
Que parleu no significa que hagi de passar alguna cosa entre vosaltres, quan ens agrada algú tant i no hi tenim contacte directe, és habitual que idealitzem l'altre persona, per tant, parlar amb ell, conversar, pot ajudar-te a veure si t'agrada com és, si teniu coses en comú, etc...
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat