Les relacions sexuals dels meus pares
Hola, tinc alguns dubtes sobre quan els meus pares estan fent sexe. Per la nit, quan els sento em sento molt incòmoda, és normal? i per a què utilitzen les tovalloletes? (per netejar-se les parts genitals?)
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Hola!!
Els pares, a més de pares, també són parella, per això tenen la seva intimitat i les seves relacions sexuals. Però com tu dius, per tu són pares i no és estrany que et sentis incòmoda si escoltes alguna cosa.
Les tovalloletes? Potser sí que les utilitzen per netejar-se però tampoc ho podem saber.
Una cosa que sí que et pots plantejar és parlar amb els pares sobre la sexualitat (no sobre les seves relacions), sobre el tema en general, sobre dubtes o qüestions que per tu siguin importants. Potser així no et sents tan estrany si en algun moment surt el tema o sents alguna cosa.
Gràcies per la teva consulta! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali