Treball de Recerca
Hola adolescents!
Tinc 17 anys i aquest any he entregat el Treball de Recerca que he fet sobre la sexualitat de l'adolescent entre 15 i 17 anys.
El meu tutor del treball te 31 anys. Com hem passat tantes hores junts i era un tema "morboso" va començar a sorgir la química. Va arribar al punt de que teníem tanta confiança que li vaig explicar tota la meva vida sexual (experiència, primera vegada amb el meu ex,...) i ell també m'ho va explicar a mi.
Li vaig explicar tot a la meva amiga i es va enfadar amb mi. No creieu que si fos amiga meva de veritat no m'hauria d'estar ajudant? Creieu que pot tenir enveja de mi?
Un altre questio, es que els meus pares s'han enterat i no els hi sembla malament, ja que volen que sigui feliç i el coneixen de veure'l a les reunions. Es normal?
Anissa Ouali

Hola Petunia!!
Ens encanta que hagis triat un tema com aquest pel teu treball de recerca ;)!
Quan sorgeix la confiança amb persones que no ho esperàvem, que formen part del nostre entorn però no són tan propers, és una molt bona sensació.
Sembla que en el teu cas aquesta confiança va una mica més enllà i apareix la química! Sempre diem que l'edat no té perquè qüestiona l'enamorament ni res, però cal tenir algunes coses en compte. Com per exemple, en el teu cas, ets menor d'edat, però veig que els teus pares ho saben, i això és molt positiu.
També tingues en compte que esteu en etapes vitals diferents, a més a més, ell és el teu tutor i esteu en posicions diferents (això podria portar certs problemes al centre educatiu), per això no has de tenir pressa.
En relació a la teva amiga, no podem esbrinar que li ha passat o perquè ha reaccionat així. Potser li has de donar una mica de temps i parlar amb ella, i explicar-li com t'ha fet sentir.
No t'hem donat una resposta en concret, però esperem que parlar amb l'amiga ajudi i que recupereu l'amistat;)!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali