A LA NOSTRA AMIGA LI AGRADEN LES NOIES? URGENT!
Hola Adolescents, gràcies per respondre.
Som dos noies de 14 anys i tenim una amiga que pensem que és homosexual. No creiem que sigui dolent.
El cas és que a una de nosaltres sempre li esta enviant whatsapps dient-li que es molt guapa, que la estima però no com a amiga, sinó com a una altre cosa, que no sap el que sent per ella.... Nosaltres tenim bastant clar que ho és i si no ho és actua com tal.
Què fem? Li preguntem? Esperem que ella ens ho digui? Què podem fer?
Gràcies i petons.
Anissa Ouali

Hola Dosnoiesunproblema!!
Gràcies per consultar amb nosaltres i per la preocupació que teniu per la vostra amiga!
Anem per parts! Abans de fer-li un interrogatori a la vostra amiga, perquè no ús assegueu i parleu amb ella. Potser podria començar a parlar amb ella la persona que rep els WhatsApp (una de vosaltres), i si us sembla bé, parlar més cara a cara, de quin significat tenen aquests missatges, si en algun moment és sent atreta o simplement són d'amistat.
No sabem si ella té clara la seva orientació (i no seria estrany que ella encara no ho sàpiga), i a vegades els sentiments d'amistat es confonen, per això, tingueu en compte que sou amigues, i això està per sobre de l'orientació.
Així que, com hem dit que parli amb ella una de vosaltres sobre els missatges (millor la que ho rep), i després doncs ja parleu les tres (sense interrogar, ja que ens podem equivocar).
Espero haver-vos ajudat una mica! Una abraçada a les dues!
Anissa Ouali, @AniOuali