"MANOSEO"
Hola,fa un temps que el meu millor amic i jo ens toquem l'un a l'altre però per sobre de la roba,a vegadas quedem per fer-ho.
Un dia abans de Carnaval,ens van allunyar per a que m'agafès del cul i hem va dir que aixó li ficaba molt.
Hi ha molta tensió sexual,y moltes vegadas m'agafa del pits,però a mi m'agrada.
Què puc fer?Perquè ell m'agrada a mi i jo grec que jo a elle no.
Ànonim@.
Anissa Ouali

Hola B.!
Quan l'amistat passa uns límits, però sense arribar a ser parella, pot crear molta confusió. Pel que expliques, l'excitació està present (o com tu has dit, tensió sexual), però com diem, la sexualitat (com altres aspectes) sempre va acompanyada de sentiments.
Comentes que t'agrada, i sembla que no únicament t'agrada el joc sexual, sinó una mica més enllà. Abans de continuar jugant com si res, potser seria important parlar amb ell del que estàs sentint. No sabem si tu li agrades o no, i segurament la conversa pot fer que el tipus de relació que teniu ara canviï, però hauràs de decidir que vols fer, si continuar així o veure que sent ell.
Ja saps, tu decideixes! Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali