Amor
Holaa
M'agrada un noi que es nou d'aquest any a l'institut. És un any més gran que jo i ja ha tingut novia (em va dir que van estar molts mesos) i jo mai he estat amb ningú. Som amics i parlem cada dia però no m'atreveixo a dirli el que sento peruqe tampoc sóc d'aquestes enamoradisses fins a dalt del pap!!
Gracies
Anissa Ouali

Hola Guacamole!!
Potser no estàs enamorada, però si que dius que t'agrada! Sou amics i moltes vegades, quan ens sentim propers a algú, es desperten sentiments que van més enllà. Si decideixes no dir-li res, la relació, per ara, continuarà igual (segurament t'aniràs enamorant cada cop més), d'alta banda, pots parlar amb ell i explicar-li el que sents, això farà que la vostra relació canviï, però almenys sortiràs de dubtes.
Dóna't temps per decidir, no cal que sigui demà, nosaltres no podem dir-te que seria el millor, ja que no ens podem ficar en els vostres caps, però tingues en compte que facis el que facis, que sigui per ajudar-te a no estar donant-li voltes i sentir-te malament.
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali