cos perfecte
Hola!
medeixo 1,67 i peso 51 kg i no em sento comoda amb mi mateixa. M'agradaria engreixar de cames, de musculació i aprimar-me de panxa y tenir curves etc. Encara he de desarollar-me molt però no em sento comoda amb mi mateixa. Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et deus sentir, els canvis que es donen a l'adolescència fa que, a vegades, un se senti incòmode amb el seu propi cos. El millor consell que puc fer és que mengis de tot, equilibrat i facis esport habitualment. Fer esport és una molt bona manera de treballar tot el cos i fer salut. No hi ha cap manera d'engreixar o aprimar una part determinada del cos, si t'engrexies o t'aprimes, ho fa tot el cos en general. T'aconsello que tinguis una miqueta de paciència durant l'adolescència i esperis a que el teu cos es desenvolupi, ja que de forma natural farà això, afinarà la cintura, treuà pit i les caderes i malucs es faran més rodonets, prenent formes més femenines i aquestes corves que dius. Posa-hi una mica de paciència i recorda que l'adolescència no és per sempre! Si veus que la incomoditat amb el cos et molesta molt, busca alguna persona de confiança amb qui et trobis bé parlant, de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!