te depresio i bolimia i m'agrada (molt urgent siusplau)
Mireu, soc una noia de 14 anys i vaig anar a viure a barcelona amb la meva mare, pero per unes circumstancies he tornat a osona a viure amb el meu pare, i he tornat al institut d'avans, i hi ha una noia que m'agrada molt que ara ja no hi va a l'institut, ara va a un centre de dia perque te depresio molt forta i bulimia, en el poble s'ha distorcionat molt la veritat i diuen que esta en un hospital per depresio per bulling, pero he parlat amb ella i no es aixi, li he dit que pot contar amb mi en lo que vulgui i que la ajudaria en tot lo que pogues, pero nose com, i a sobre m'agrada molt, crec que ella es bisexual pero no ho se, i tinc por de cagarla i empitxorar les coses, com puc ajudarla i tambe dirli que m'agrada??
Siusplau es molt urgent contesteu rapid
Anissa Ouali

Hola Anna_Argentina!!
Potser aquesta amiga no està en el millor moment per poder parlar de la seva orientació sexual, tampoc podem saber si ella és bisexual o no, ja que només ho pot dir ella.
Com tu has dit, vols ajudar-la, i el que segurament li anirà molt bé és tenir una persona de confiança al seu costat. No has de fer res en especial, simplement estar allà, escoltar-la quan ho necessiti, donar-li suports, ajudar-la a recuperar a poc a poc, la seva normalitat.
Sobre dir-li que t'agrada, no podem saber si ella sent el mateix, si és el millor moment per ella o no, però tampoc et podem dir que no li diguis res. Aquí decideixes tu, no cal que sigui ja, dóna't temps, recupera una mica el temps i la confiança amb ella, i després decideix.
Com dir-li? No hi ha una manera, simplement parlant del que sents i et fa sentir;)!
Esperem haver-te ajudat una mica! I gràcies per estar al costat quan algú et necessita, ets increïble!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali